Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-09, 14:30   #64
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når vi først snakker om plaging av gjess og ender...

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Du presenterer osteopaten din som psykiater da. Det er vel ikke helt riktig eller hva?

Og du omtaler henne stadig som osteopat. En osteopat er ikke lege. Block er både lege og osteopat.



Sitat:

Det er ikke kontroversielt å hevde at det er en overdiagnostisering av ADHD, det er fagmiljøene enige om. Når de du kjenner er feilmedisinert i følge deg går jeg ut fra at du har klinisk erfaring i å stille denne typen diagnoser videre får jeg håpe at de har blitt utredet av en psykolog for det er nemlig psykologer som skal sette ADHD dignosen samt iverksette medikamentell utprøvning i samråd med lege.

Jeg vet at det er leger og psykologer som stiller diagnoser, ja. Betyr det at man ikke kan ha tanker, oppfatninger og meninger om ting? Må man ha en attest på alt man skal få ytre seg om her? Og når en pasient mener seg feilbehandlet så betyr ikke det noe for vedkommende er ikke lege?

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat