Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-09, 19:17   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel barneseng har fått nytt liv

Det er en liten stund siden jeg fikk sengen ferdig nå, men jeg har ikke vist bilder før.

I oktober fikk jeg, med litt FP-hjelp, tak i denne gamle, fine skuvsengen laget på trevarefabrikken i Flekkefjord, som ikke finnes lenger. Den var ubehandlet og i god stand, men hadde en del blyantstreker el. fra forrige eier

Nu vel, jeg gikk over den med sandpapir før jeg grunnet og malte den helt hvit - i all sin enkelhet synes jeg det er det fineste. Prikken over I´en ble en gullkrone jeg malte for hånd i hodeenden.

Synes senge er full av sjarm; får jo lyst til å krype godt nedi og sove der selv. Bøllen har sovet søtt i den fra første natt, og nå er jeg for alvor igang med jakten på enda en seng, til lillesøster Bølla :nikke: