Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 10:06   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke det jeg ser

Her er det jo så og si aldri snø, vi kan gå hele året uten å se et eneste snøfnugg noensinne. Men som regel er det vel kanskje 3-4 dager med litt snø/slaps om vinteren.
Nå har vi hatt snø i ukesvis (litt av og på), og i dag da jeg stod opp var det så mye snø ute at jeg trodde jeg hadde våknet opp i Kautokeino eller noe. Det snør enda, noe helt vanvittig, og det ser omtrent sånn ut ute (tok masse flotte bilder men USB-greia funker ikke med simkortet mitt). Helt utrolig, jeg tror ikke jeg har sett så mye snø her på, ja så lenge jeg kan huske?
Det var hvertfall god trim å trille til barnehagen i dag. Herregud, jeg måtte bruke alle kreftene jeg hadde for å få vogna fremover, svetten silte! Selv om det er helt nyydelig med denne snøen, er jeg sannelig glad for at dette hører til sjeldenhetene. *puh*