Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 11:15   #6
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Merkelig formulering fra barnehagen

Nå har vi heller aldri opplevd at barnehagen (ingen av de) drar på pilketur, så har aldri hatt dette problemet.
Har aldri holdt ungene hjemme av pga. turer før heller.

Om da denne dagen faller på en dag han alikevel er hjemme, så vil de like fullt snakke om dette i dagene etterpå.
Altså, uansett, om vi hadde holdt han hjemme, ser jeg ikke på det som noe problem.
Jeg jobber kun 2 dager i uka, så å holde han hjemme er ikke noe problem for meg, om det skulle være nødvendig.

Nå er jeg også den ekstreme typen som ikke ville sende treåringen min på barnehagetur i bil uten optimal sikring.
Heldigvis er ikke det et tema her, siden barnehagen aldri drar på turer som krever bil/buss.
..og OM det skulle skje, blir jeg heller med.
Svarer selvfølgelig ut i fra hvordan vi selv har det, at det kan være et problem for andre ser jeg.