Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-09, 21:52   #143
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er hijaben kvinneundertrykkende?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Interessant at du sier dette fordi jeg hørte det motsatte ble sagt i et radioprogram som handlet om dette (det var på NRK). Der ble det hevdet at kvinner ved å fjerne kjønnshår fjernet noen av de stoffene som økte tiltrekning eller noe i den duren. Det ble sagt av en forsker som mente at kvinner gjorde seg selv en bjørnetjeneste på det seksuelle området ved å gå for brazilian. Jeg innrømmer at dette er et område jeg ikke har kompetanse nok i til å kunne vurdere hvilke opplysninger som er riktige eller ei.

Det er riktig det at duftstoffer,feromoner, som virker på sexlyst både hos menn og kvinner i stor grad blir borte ved fjerning av kroppshår.
Ang testosteron så er det også til en viss gard styrende for kvinnes seksuelle lyst og evne, men selvfølgelivg i mindre dose enn menn.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat