Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-09, 13:30   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nei, antagelig så gjør jeg ikke det. Jeg tenker at det at man kjører lite bare medvirker til at man liker det enda mindre, mestring gir glede det og.

Jeg syns bare det er så rart at det er så mange menn som liker å kjøre og så mange damer som ikke liker å kjøre. Det er vel det jeg ikke helt forstår. Jeg lurer vel på om dette er et av de fastgrodde kjønnsrollemønstrene, og ikke nødvendigvis slik at kvinnen ikke liker å kjøre bil.

Før likte jeg kjempegodt å kjøre bil. Men så inntraff det flere hendelser som fikk slutt på den gleden. Nå synes jeg det er helt grusomt.

Og fordi mannen min ikke har lyst til å at jeg skal gå og grue meg i ukevis og bli fysisk dårlig så kjører han.

Og nei, det har overhodet ikke hjulpet å kjøre mer. I en tidligere jobb jeg hadde måtte jeg kjøre hver gang jeg var på vakt. Det førte til at jeg gruet meg forferdelig til jeg skulle på jobb og visste jeg måtte kjøre. Det hjalp ingenting på mestringsfølelsen, det ble bare verre.

Sist redigert av Éowyn : 21-02-09 kl 13:37.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat