Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-09, 20:25   #172
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hijaben kvinneundertrykkende?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Mener du da også at man må se religiøse/kulturelle skikker under ett og dermed forby Id-feiring om man forbyr omskjæring av jenter?

Selvfølgelig ikke. Jeg skjønner ikke at det går an å spørre et sånt spørsmål i ramme alvor. Jeg snakket om politiuniformer.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

"Likt for alle" blir gjerne altfor unyansert - også i denne debatten.

Om man mener at noen religiøse hodeplagg skal være tillatt og ikke andre så har man et stort lovmessig problem. Enten er alle (med forbehold om at det ikke skal være i veien for politiarbeide) tillatt eller ingen. Ærlig talt, det er så åpenlyst at jeg tror ikke jeg klarer å argumentere for det en gang.