Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-06, 14:34   #86
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Derfor lurer jeg på om dere som er overrasket selv har barn i skolealder og hvis dere har det kvaliteten på SFO der dere bor.

Vår SFO er helt topp. Veldrevet og flott på alle måter. Lederen gjorde et helt supert inntrykk da vi var på foreldremøte før skolestart og det inntrykket har bare blitt bedre etter hvert. Hun har stålkontroll og alt på stell og er utrolig moderlig og omtenktsom og varm samtidig. De ansatte er stort sett voksne damer, som virker trygge, blide og sterke. Hver og en av dem ville jeg ha stolt nok på til å sende storesøster med dem ei uke på ferie om det så var. Vår SFO er byens største, de har ikke en kvadratcentimeter med egne lokaler, alt brukes felles med skolen og allikevel fremstår driften som strømlinjeformet. Behøver jeg å nevne at de får julegaver i år?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat