Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-09, 12:05   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laminat eller parkett?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Laminat er noe tull.
Vi har ymse varianter, og de får både hakk og skrammer av fint lite. Det blir kjempestygt av vann (vi har laminat på kjøkkenet) og kaldt er det også.

Vi skal aldri mer ha laminat.

På kjøkkenet ville jeg ha valgt korkfliser. Det er mykt og fint og stilig! Og praktisk!

Da er det forskjell på laminat, for vi har bodd med laminat i 4 år, og med en tømrer til mann som dundrer rundt i huset med stygge sko etc., diverse uhell og småbarn så har ikke gulvet en eneste skramme - og ingen stygge merker etter vann (og en lei lekkasje) på kjøkkenet. Vår laminat er hardbarka så det holder og uten en skramme.

Når det er sagt, ville jeg ikke valgt meg laminat selv om jeg skulle lagt nytt gulv. Men det svarte jeg jo på i et innlegg
lenger opp!

Sist redigert av Bomull : 22-02-09 kl 12:14. Årsak: skriveleif
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat