Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 19:01   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Famefotografene

Vet ikke om dette er rett forum, men prøver meg her.

Har hatt med de håpefulle til Famefotografene.
Har i utgangspunktet vært litt lunken til Fame, men etter ønsker fra familien om søskenbilder av barna, måtte jeg bite i meg at dette klarte jeg ikke aleine!
Tok derfor ungene med til Fame, og resultatet ble selvfølgelig noe jeg er fornøyd med!

Så kommer det jeg ikke er fornøyd med …
Bestilte en serie bilder med ramme. Gaver til flere som ikke visste de øsnket seg bilde av barna mine, tenkte jeg!!
Hentet bildene i dag. Da jeg kom hjem og åpnet eskene med bilder, så jeg at de har ikke engang tatt seg bryet med å putte bildene I rammene!!!
Hva er dette??
Har betalt i dyre dommer her …
Mottok også bildefremvisning på mail. Alle bildene der er, som jeg mistenkte, merket med Copyright. Greit nok det, men det er umulig å sende dem i en mail, eller laste de ned feks for å legge ut her inne!!
MAKAN!!

Har vært hos en annen fortograf tidligere, flere ganger, som jeg har vært veldig fornøyd med!! Atelier Herman! Der får man et helt album med når man har vært der. (Man bestiller str på album og hva man vil ha, selvfølgelig, og betaler deretter)
Tror heretter jeg holder meg til dem …

Noen som veit om det er mulig å laste ned disse Famebildene på en lur måte? Ikke for å skrive ut og henge på veggen, men for å 'vise frem'??