Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 23:49   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

VSå i mitt hodet ( og det fikk jeg mye kjeft for ) så tror jeg at vaksiner med deres tilsetningsstoffer muligens kan trigge frem allergier, eksem, konsentrasjonsvansker osv. Jeg sier jeg TROR, og kan ikke vite 100%

Det står du fritt til å mene, men det jeg og sikkert andre reagerte mest på var jo det at du mener at om alle slutter å vaksinere, vil ikke sykdommer blusse opp igjen. Det er i grunnen ganske provoserende, for grunnen til at vi har fått bort endel sykdommer er jo NETTOPP pga. disse vaksinene. Om alle slutter å vaksinere, kan vi vel se frem til et rent helvete.

Sorry, Teofelia. Jeg måtte bare skrive det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv