Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 12:33   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du uvenner i rl?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man kan jo godt være uvenner med noen uten at grunnen til at man er uvenner er sin egen skyld. Hvis den andre har drept katta di og tissa i frysern din, så er det på en måte dens feil at noe skjærte seg mellom dere.

Men om man sier seg uvenner med noen så har man skyld i at man er uvenner. Man bare startet ikke uvennskapet, kanskje?

mkj: Jeg vil si at hvis du demonstrativt setter deg med ryggen til og demonstrativt gjør det ene eller det andre så er det uvennskap. Du kan skryte på deg en uvenn, rett og slett.

Hmm. Definisjonsspørsmål. Jeg vil tro at "min" uvenn vil sette seg med ryggen til meg, mens for meg spiller det ingen rolle. Mener du da at jeg ikke har en uvenn, eller ikke er en uvenn, mens den som faktisk går til de skritt å "demonstrere" uvennskap er en uvenn eller har meg som uvenn?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat