Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 20:47   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

HTH-montere selv eller ikke?

Kjøkkenprodusenten HTH reklamerer for tiden med at man nå kan velge å montere deres kjøkken selv og dermed få betydelig avslag på prisen. Vi har hele tiden ansett HTH som for dyrt, men oppsøkte butikken da vi hørte om dette alternativet. Jeg er gift med en handyman, så null problem.

Men hva får vi opplyst i butikken?
Vel, av de tre innredningene vi kunne tenke oss så var det ingen av dem som kunne leveres flatpakket. Vi har et gammelt hus med gammel stil og moderne høyglans-kjøkken passer ikke hos oss. Dermed får vi ikke benyttet oss av dette nye tilbudet.

Jeg må si at jeg ble litt snurt. Det er ingenting i markedsføringen som tilsier at det bare er et fåtall av innredningene som leveres som byggesett. Dette må da være villedende reklame?