Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 03:04   #7
Lita
Passiv

Standard

Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg satt faktisk og funderte på å lage en tråd om historien-bak-nicket selv, men du kom meg visst i forkjøpet.

Min historie (trommehvirvel): Jeg registrerte meg her uten å ha lest et eneste innlegg, og registrerte meg som "elektronika" (jeg har brukt det i andre nettsammenhenger før). Etter ca fem minutter på forumet fant jeg ut det var fryktelig likt en annen brukers nick og ville bytte. Men da fikk jeg helt jernteppe og fant ikke på noe som helst, det eneste som falt ned i hodet mitt var dette. Turban Smukk forekom enten i en regle eller en bok jeg ble lest for fra som 2-3-4-åring og som jeg aldri har funnet igjen. Jeg husker det fordi moren min pleide å kalle meg Turban Smukk (etter reglen/boken hun pleide å lese) hver gang jeg hadde badet og fikk håndkle rundt håret.

En blanding av sentimentalitet og merkelig hjernefunksjon i registreringsøyeblikket altså. En dag jeg får tid skal jeg nok finne et litt mindre merkelig nick.

Tillegg: Jeg tror kanskje det bør uttales turrbannsmokk?

To sjeler, en tanke!

Jeg syns helt ærlig nicket ditt er kult jeg da, kanskje litt langt om man MÅ sette fingeren på noe. Og det var det heller ingen som sa jeg måtte.
Avataren passet jo bare enda bedre etter den historien din!
Ja, skal det skrives som det uttales må det bli turrbannsmokk.

Svar med sitat