Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 11:52   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?

Kommer litt ann på hvordan man spør da. Om man bare spør og graver litt, så syntes jeg de burde kunne svare. Service vil jo uansett være noe man vil se etter når man skal velge rørlegger. Men om man spør om veldig utfyllende informasjon, så skjønner jeg at de ikke gidder bruke så mye tid på det.

Men om de ikke kan grovt foreslå noe engang, så tenker jeg at det er fordi de ikke kan, og da ville jeg valgt noen som var litt mer erfarne og proffe. Skulle tro at noen som har gjort dette en del ganger før, ikke vil bruke altfor lang tid til å foreslå møblement.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat