Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 12:24   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem hjelper med å bestemme baderomsløsninger?

Jeg tror problemet her ble at jeg av eieren av bedriften ble forespeilet at de kunne hjelpe med litt avklaringer, og vi avtalte at jeg bare skulle komme innom med tegningen. Damen hadde tydelig en annen praksis, og reagerte nok på at jeg kom viftende med en tegning, selv om jeg trodde det var i henhold til avtale og antakelig vanlig praksis. Jeg skjønner vel også den delen om at de ikke vil utføre masse arbeid for ingenting, men det er noe med hvor man da trekker den grensen og hvordan man svarer en kunde. Hadde jeg kommet og bare sagt at jeg skulle kjøpe en bereder, og har dere smalere modeller, så måtte de jo svart på det for å få et salg. Likeledes med servant mindre enn vanlig, smale badekar etc.

Det som ble resultatet nå er at de sannsynligvis taper deler av denjobben. I utgangspunktet var jeg i tvil om jeg skulle gidde å innhente anbud fra andre enn dem, da de er den lokale bedriften og jeg har vært kjempefornøyd med rørleggerdelen av bedriften tidligere. De har vært kjempegode på service, og stilt opp på timen og fikset alt i to tilfeller der jeg satt alene med nyfødt baby og rør som hadde sprunget lekk. Nå har jeg ikke særlig lyst til å ha noe med dem å gjøre på inredningssiden.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat