Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-09, 22:27   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lett oppskrift på luer?

Jeg har strikket to utgaver av denne:

http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=91341

Overraskende enkel, egentlig. Jeg hadde bare strikket en ullbukse og et mislykket skjerf før jeg strikket disse. Det er bare rundt og rundt, og så over på strømpepinner, og så må man telle, selvsagt. Brettekant, 4 rader av hver farge osv.
Jeg strikket en vanlig til minsten i grønt og hvitt, og så strikket jeg en rosa og lilla til femåringen. Den ble veldig stor så den passer meg, hehe. Men jeg laget den mye lenger slik at den henger litt nedover nakken på henne, og så laget jeg en dusk som jeg sydde på.