Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?
Jeg er jo ny her så jeg kjenner bare de nickene jeg har sett på NM i sin tid...Jeg er T@ der inne og jeg har ikke skrevet voldsomme mengder der egentlig, jeg har svart en god del på sånne "pinlige", folk jeg har syntes synd på og sånn. Jeg har ikke diskutert voldsomt og høylytt på NM, eneste gangen jeg virkelig hevet stemmen var i en tråd jeg selv laget, en vogndiskusjon for en tid tilbake som ble vel heftig og tok sin tid...jeg kom meg jo nesten ikke i seng for natten da det sto på som værst...hadde jeg fortsatt slik, ville sikkert mange ha husket meg! Men jeg er egentlig stille og rolig både IRL og på nm og her fremover og. Bortsett fra om jeg føler meg misforstått eller urettferdig behandlet da...da er jeg ikke stille og rolig mer. Jeg husker: Siri; hvis det er deg som hadde et sånn mygger som parrer-avartar en gang? Liven,Majsa; jeg tror du hadde bilde av barnet ditt i signaturen? Husker bildet fordi jeg syntes hun var så søt! FarOutFishing,Lykkeliten02,Maz,vimjer og Skilpadda, Myggstukket,MokkMokk,Fluke og Estrella. Estrella husker jeg veldig godt.