Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 11:34   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor gammal føler du at du er?

Uten at jeg vet hvorfor, så føler jeg meg som 28 år. Det har jeg gjort siden jeg var det.

Det har vel noe med å gjøre at mot slutten av 20-årene lander man i sitt voksne jeg, og jeg har på ingen måte noe ønske om å føle meg som en 20-åring.
Jeg har selvfølgelig forandret meg på de snart ti årene som har gått etter 28-års dagen min, men ikke nevneverdig sånn personlighetsmessig med tanke på væremåte og interesser.

Det er veldig fint å ikke være gira 20-åring lenger, samtidig som jeg håper jeg kommer til å ha en følelse av å være "ung voksen" resten av livet - for i det ligger fravær av kjerringtendenser (gru ) og stagnasjon (enda mer ). Å være voksen med tanke på livs- og menneskeinnsikt og indre ro samtidig som man beholder glød, positivitet og nysgjerrighet er det jeg ser på som det ideelle. Skrekken er å surne helt og klage og bære seg over både samfunn og unge mennesker samt å begynne å oppføre seg som om man har drastisk reduserte muligheter for moro og utvikling.