Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-06, 01:20   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan dekker du bordet på julaften?

Normalt sett ville jeg brukt en lang, rød duk på bodret. Jeg ville brukt dekketallerkner i tinn, med penservicet vårt til hovedtalerkner.
Jeg ville brukt vin-/farrisglass med tinnstett, og brukt tinnbestikket vårt. Bestikket ville hvilt på en liten tinnhest som står ved siden av hver tallerken.
Jeg ville brukt enkle, tykke papirservietter, som lå i serviettringer av tinn.

I år blir det annerledes da vi blir mange mennesker, og vi har liten plass.
Da blir det til vi lager i stand et koldtbord på kjøkkenet hvor folk kan forsyne seg av hva de ønsker å spise - og så får de finne plass og sitte der hvor det er plass til å sitte.

Vi skal bruke penservicet, for det går i oppvaskmaskina, men det blir bestikk av stål, og glass som går i oppvaskmaskina.

Sist redigert av Inagh : 16-12-06 kl 17:03.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat