Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-09, 18:56   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå kan det godt slutte å snø

Ja, jeg ble litt svett da jeg hørte at det skulle snø mer i helgen men det har ikke lagt seg så veldig, ble kun et fint hvitt teppe over den skitne snøen her.

Vi har hatt det supertrangt i gaten her siden det voldsomme snøfallet i begynnelsen av februar for traktoren som har måkt her har ikke skuffet unna, kun laget èn bane i veien... og vår vei er ekstra belastet for den blir brukt som ekstravei ved kø og hastverkskjøring og vi har to barnehager i veien vår, en av de med 160 barn så det har vært ille her sist måned. Skolen ligger også rett ved her så vår gate blir brukt for å kjøre barn til skolen for avlevering og mange barn går denne veien til skolen...

Jeg sendte en mail til samferdselsetaten og forklarte at det var ille i veien og lurte på når de skulle ta vekk snøen i vår gate.. fikk til svar at de tar gater etter kø og at saken er sendt til områdesjefen! Og sist tirsdag dukket det opp to traktorer i veien vår, en traktor med skjær og en med stor måke og de fikk unna masse snøhauger!!! Ingen andre gater her ble måkt så jeg tror det hjalp! Mildværet hjalp også godt på.