Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 11:06   #56
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Man kan si "utrolig godt godteri", "veldig godt godteri" eller "kjempe godt godteri". Men hvis man alltid sier "j.... godt godteri" så har man dårlig ordforåd.

Jeg synes verken utrolig, veldig eller kjempe er spesielt imponerende begreper å bruke. Å dra ned banning til å være forbeholdt dumme mennesker blir naivt og banalt. Banning kan høres simpelt ut, og kan være upassende. Det skal jeg være med på. Selv bruker jeg både faen og jævlig uten blygsel, men jeg har jo selvfølgelig vett nok til å ikke bruke denslags ord i situasjoner som jobbintervjuer eller møter med barnehageansatte. At sønnen min hører meg brøle "satan" når jeg slår tåa inn i dørterskelen tror jeg ikke han tar skade av.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat