Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 16:05   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i å være kreativ?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg er helt på linje med deg. Å være kreativ er for meg å skape noe nytt ut fra egne ideer, ikke å følge oppskrifter og mønster. Man kan godt være flink til å sy, strikke, scrappe osv uten å være spesielt kreativ. Der har du meg, f.eks. :datapunkt:

Jeg har en mor som er helt fantastisk flink til alt som krever presisjon. Hun lager perfekte ting av garn, stoffer, maler osv. Men alt etter mønster, mer eller mindre. Jeg syntes hun er fingernem, men hun er ikke veldig kreativ. Hun er opptatt av å lage fine ting, ikke av å finne på noe selv.
Jeg er motsatt. Lager ikke så mye, men har veldig mange ideer. Jeg nyter sjelden prosessen av å skape noe, fordi jeg ikke har tålmodighet til å vente på resultatet. Ofte har jeg heller ikke kunnskapen til å realisere ideene mine heller. Men har veldig mange ideer da, til gjengjeld.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat