Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 21:08   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagen

Jeg er streng på dette. Jeg har dog sendt et barn med nærmere 40 i feber i barnehagen uten å skjønne at hun var syk. (til vårt forsvar: vi hadde nesten aldri hatt syke barn før )

Er vi i tvil så er vi helt åpne med de ansatte, forteller akkurat hvordan ståa er og hører hva de syns.

Men mannen min har en eller annen greie med seg fra barndommen med at så lenge man kan stå på beina så er det av gårde med seg, og jeg er veldig glad for å ha svært-på
-hvitt regler å slå i bordet med hver fordømte gang diskusjonen kommer opp.