Sv: Hvordan er dere her inne i forhold til virkeligheten?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Når det gjelder prinsipielle meninger (som er det jeg opplever at du mener her?) tror jeg ikke det er veldig stor forskjell på meg på nett og i virkeligheten. Jeg diskuterer oftest seriøse/tunge emner mer og grundigere her enn i RL, så sånn sett fremstår jeg kanskje ikke som helt den samme, men jeg mener ikke noe annet her enn ellers. (Jeg er til dels ganske mye mer diplomatisk på nett, da. Men om det er liberalt eller konservativt tror jeg kommer an på øynene som ser.)
Ja, mine prinsipielle meninger er også de samme i rl som her inne, men det er nok litt som du også sier, at det gjerne blir diskutert mer og grundigere her inne. Og da kan man fort fremstå som mer liberal eller mer konservativ enn det man fremstår som i rl. Det er nok sånn for meg i hvert fall. Jeg har de meningene jeg har, men for det meste så holder jeg dem for meg selv. Jeg kommer ikke frem med pekefingeren eller hever øyebryn om folk opptrer på en annen måte enn meg eller sier ting jeg ikke vil si.