Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 08:14   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Sverige kan camping - jeg som normann kan ikke campinglivet helt, men svenske campingplasser er ofte svært barnevennlige.

Hva med noe som Østersund da? Først badeland i åre (en natt på hotellet der koster endel, men da er det stas og fjas for barn og nok for voksne også) - evt kabinbanan opp til åreskutan - gå turen opp til hytta, kjøp en vaffel og ta banen ned igjen - så kan dere spise ben and jerryis og kose dere før dere drar til Østersund - frösön zoo er kjipt, men barn liker det nok. NOk et badeland i Østersund - men det er kanskje kjedelig med badeland to ganger (jeg vet ikke hvordan ungene er utrustet med badenymfegenet)

Eller så kan dere reise til Sundsvall. Flotte strender og fin by, egentlig.

HOld dere unna yran da om dere går for noe så "enkelt" som Østersund da.

Om dere kan være borte i en uke, så er mallorca et supert alternativ, egentlig. Jeg har bare vært i Cala d'or, men det er en super plass iallefall. Tar vel i underkant av 4 timer å fly dit fra Trondheim. (går fra Lørdag til Lørdag som oftest - Ving har vel fra Onsdag også)