Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 10:21   #55
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?

Hei! Har lagt inn oppdatering på BOGS-tråden min. Ser at de er like MUCK-BOOTS, som jeg er sikker på er samme prinsippet og sikkert like gode.

Fikk forøvrig kjempegod service fra www.stovelbutikken.no. Hadde bestilt feil str (med 10 nr eller noe sånt...), men hun sendte de riktige støvlene straks jeg ringte, så det tok bare en dag eller sånn ekstra å få dem i posten.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat