Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-06, 22:11   #146
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Nikker veldig til Polyanna.
Jeg får mange kommentarer på hvor ryddig og rent jeg har det. Men det er viktig at alle gjør som de selv trives med. Jeg har ALDRI ryddet for andres del og presiserer at jeg kun gjør det for min egen del. Jeg må ha det slik for å trives. Hvis andre trives i rot, så synes jeg det er fantastisk. Hvis de greier å slappe av i skitt, så kjempeflott! Mange jeg kjenner sier at de føler de må rydde og vaske før jeg kommer på besøk. Det er HELT misforstått! Jeg gir blaffen i hvordan andre har det! Jeg legger faktisk ikke merke til det en gang. Det er ikke MITT rot, så hvorfor la det stresse meg?

Her kjenner jeg meg igjen. Jeg har et par svært gode venninner fra barndommen og de har ofte fleipa om at jeg har det så ryddig og er punktlig osv. Begge liker de å leve i litt kaos og kommer aldri presis. Vi er ekstremt forskjellige og jeg tror faktisk det er derfor vi trives så godt i sammen og ler så mye.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat