Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-09, 19:42   #93
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er mest "hjelpeløs" i søskenflokken din? (den voksne)

Vi er tre søsken. Storebror er av typen som etter å ha soset bort store deler av ungdomstiden med lite heldig virksomhet tok artium på 1,5 år med bare 5ere og 6ere, som starter egen bedrift og gjør det veldig bra.
Mellomsøster har aldri fullført mer enn ungdomskole, ønsker å være hjemme uten jobb og fokuserer i hovedsak mest på hvor sliten hun er
Jeg er yngst, bortskjemt og attpåklatt. Jeg er den med høyest utdannelse og som kanskje har gjort mest forskjellig "spennende" (da som å reise, jobbe med forskjellige ting etc) i familien.

Forøvrig så må jeg påpeke at jeg ikke er bortskjemt i den forstand at jeg er blitt dullet med - for det synes jeg ikke.

Sist redigert av Che : 12-03-09 kl 19:51.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat