Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-09, 14:46   #41
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg forstår ikke de som har på seg klær på stranda. Det må da være fryktelig varmt?

Nå er jeg oppvokst nær klassiske badestrender og har tilbragt ufattelig mye tid på strand gjennom årene. Klær, helst løse klær er definitivt mer svalt enn å gå i bikini. Bikini er noe av det varmeste jeg går kledd i og jeg tar gjerne på meg en løs bluse dersom det blir for varmt. Sort badedrakt blir lett varmt, men en lysere badedrakt føler jeg ikke er varmere enn bikini. Jeg foretrekker likevel bikini på stranda fordi det tørker kjappere når jeg veksler mellom bading og å leke med ungene på stranda. Soling gidder jeg sjeldent.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat