Tråd: Pianisten
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 11:08   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pianisten

I går kveld skulle jeg egentlig bare zappe kjapt gjennom for å se hva jeg ikke skulle se. Det var nemlig sent, jeg skulle sove og ikke minst, jeg skulle tidlig opp morgenen etter. (i dag)

På NRK var det Pianisten av Roman Polanski som gikk. Jeg kom midt inni filmen, men ble sittende fengslet! Tårene trillet, hjertet blødde og jeg skjønte hvorfor Adrien Brody fikk Oscar.

Kamerabruken, skuespillerkunsten og ikke minst alle replikkene som aldri ble sagt gjorde dette til litt av en opplevelse. Og jeg så bare halve filmen.


Sist redigert av Maverick : 25-09-06 kl 11:19.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat