Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-09, 17:32   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Dette begynner å ligne på en tåpelig heksejakt. Kan jeg vente at du vil følge etter meg inn i hver diskusjon for å finne et eller annet du kan kritisere ved meg? Kanskje du i stedet for å "Uleste innlegg" går inn på meg og sjekker "alle innlegg skrevet av tito"? Det ser ut til at du har et ganske kjedelig liv.

Jøss! Kanskje du heller skulle diskutere det hun faktisk sier, i stedet for å ty til stygge utsagn? Jeg reagerte på samme måten som Irma når det gjelder påstandene hun sist quotet.