Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Da bør du slutte å stille spørsmål ved om slike sanger passer inn i flerkulturelle Norge (og legge til utsagn som oppfattes som "Må vi gi slipp på vår kulturarv for å tekkes innvandrerene som har kommet til landet. ) eller i din bydel.
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Nå synes jeg du er skikkelig ufin og virkelig urimelig. Jeg stiller deg noen spørsmål, og du går til angrep framfor å svare.
Hvis du leser det første av disse to innleggene, som var det jeg reagerte på, så er det ingen spørsmål der. Det er bare et utsagn hvor du ber meg om å slutte å stille spørsmål om slike sanger passer inn i flerkulturelle Norge.
Hele tråden startet med at vi har en masse barnesanger, skrevet av kjente forfattere som Egner og Lillebjørn Nilsen osv. , som kanskje ikke anses å være like politisk korrekte i dag. Jeg ønsket dermed å diskutere dette med dere, og synes det er rart å bli fortalt av deg hvilke spørsmål jeg har lov til å stille eller ikke.