Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-09, 22:17   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Campe med toåring?

Pakk mindre enn du tror du trenger, men nok.
La gjerne barnet få en egen liten bag eller sekk med sine egne ting og leker.

Utstyr som bør være med: hodelykt, liggeunderlag (gjerne oppblåsbare, komfortable), soveposer, ullteppe, toalettsaker inkl zinksalve, saks, plaster OG strips (sånn plaster som kan unngå sying ved kutt o.l. ...) dopapir, våtservietter, mygglys, myggspray, antiklømiddel, fyrstikker, lys (finnes kjekke batteridrevne telt-lykter på clas ohlson), kjølebag og fryseelementer til å ha mat i, gjerne sånn picnicbag så man vet hvor alt som har med mat å gjøre er. Primus/stormkjøkken og den slags er ogsp kjekt, iallfall hvis det er telt det er snakk om.

Kan være lurt med en liten bok, så man kan lese seg litt rolig ved behov. Ball til å leke med.

Guttungen min digga campinglivet allerede fra 2årsalder, han er med på det meste uten å mokke. Jeg foretrekker to soveposer satt sammen til en dobbel, så jeg kan ungene i samme pose som meg, på den måten har jeg litt oversikt hva de driver på med om natta, om de ruller seg ut av posen, helt ned i fotenden og ikke får nok frisk luft eller om de fryser osv.

Mulig jeg ble litt ivrig her, og gikk litt i detalj, :kremt: jeg har altså ikke ramset opp hva slags tøy/regntøy og solkrem...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat