Tråd: Feminist?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-09, 11:19   #121
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feminist?

Min reaksjon er som regel at jeg går i forsvarsposisjon. Jeg definerer meg selv om feminist og mener (selvsagt) at det er positivt, men jeg kan ikke komme på mange tilfellene der noen har kalt meg feminist. De få gangene det har skjedd som jeg kan huske så er det min mor som har uttalt seg, og hun har definitivt ikke ment det som et kompliment. Jeg prøver da uten hell å forklare henne hva jeg legger i ordet feminist, men det er å snakke til døve ører.

Men det generelle svaret på spørsmålet blir selvsagt at det kommer an på hvem som kaller og hva vedkommende legger i det. Jeg har en god venninne som ville brakt fram bare gode følelser i meg hvis hun ropte feminist etter meg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat