Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 14:30   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er morgenene deres?

Jeg legger meg forholdsvis tidlig, dvs. mellom 2230 og 2300 en gang, og har vekkeklokka på 0700. Glittermannen liker å være lenger oppe, men er selvstendig næringsdrivende, og må ikke alltid opp så veldig tidlig.
Jeg står opp relativt umiddelbart og vekker Glittermannen som begynner å lage frokost mens jeg dusjer. Etter det står Glitterbarnet opp, eller vekkes rundt 0730, også er vi på vei ut døra innen 0800.

Glittermannen er helt klart B-menneske, jeg er noe midt i mellom A og B. Jeg sover helst til nærmere 0800, men har ingen store problemer med å komme meg opp klokka 0700 hvis jeg er i seng i rimelig tid. Jeg våkner som oftets tidlig, men faller sammen igjen etter et par timer hvis jeg ikke har fått nok søvn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat