Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 14:48   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er morgenene deres?

Hvis jeg skal begynne tidlig så står jeg opp 06.15, steller meg, smører frokostmatpakke og er ute av huset 06.50.

Hvis mannen begynner tidlig så står jeg opp 06.15, steller meg, vekker Vesla, fikser frokost og skolemat, spiser koselig frokost med Vesla og drar av sted 07.20.

Vi stresser sjelden og har rolige, fine morgener med godt innarbeidede rutiner.

Jeg er nok en mellomting mellom A og B-menneske. Det gjør meg ikke noe å stå opp tidlig, men jeg kan være fryktelig trøtt i det klokka ringer. Den siste tiden har jeg vært så trøtt om kveldene at jeg har lagt meg mellom 20.30 og 21.30, da våkner jeg faktisk godt utvilt i sekstiden om morgenen uten å være særlig trøtt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat