Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 15:00   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er morgenene deres?

Poden er ekstremt A-menneske, og jeg er A-menneske Light, så hos oss går stort sett morgenene helt fantastisk bra. I tillegg føler jeg at hele dagen min blir ødelagt om jeg ikke har god tid om morgenen. Og jeg hater å komme for sent.

Jeg har vekkerklokken på 6, og det er stort sett da poden våkner også. Da har vi litt over en time på oss før vi må ut døren. Jeg følger Poden til barnehagen litt over 7, god tid på levering, (barnehagen ligger rett bak blokka vår) også småløper jeg til bilen. Da er jeg på jobb rundt 7.45 en gang.

Men det har ikke alltid vært sånn. På grunn av noen litt utrivelige morgener der det var veldig tydelig at travelhet og lite tid for annet enn må-ting ødela store deler av dagen både til Poden og meg, måtte vi bare legge nye vaner.

Jeg bør være i seng til 23, men det er sjeldent jeg får det til. Men så lenge jeg passer på å få sovet nok innimellom så går det greit med litt lite søvn i perioder.

De ukene jeg er bare meg, og ikke har Poden å ta hensyn til, står jeg opp like tidlig og kommer meg på jobb litt tidligere.

De ukene jeg har Poden er jeg veldig flink til å gjøre klart så mye som mulig på kvelden, slik at det ikke skal være mye ting som må gjøres på morgenen.
(Legger fram klær til han og meg, lager lunsjboks til meg, legger fram saker og ting som skal være med i barnehagen ...)