Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 17:53   #2
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redd for bjørn- unødvendig engstelse?

Det er jo ikke usannsynelig at du kan treffe på en bjørn, særlig hvis du har tenkt til å gå utenfor oppmerka løyper. Var det ikke sist påske at noen tråkket gjennom et hi, og fikk en søvning bjørn i hælene? Dette var kanskje ikke det du ville høre, men hvis du er veldig engstelig får du sette et par bjeller på skistavene og gå på preparerte løyper. Bjørner flykter som oftest når de hører lyd.

(Da vi reiste rundt i Canada møtte vi på 7 bjørner. Da hadde vi en bjørnespray. En slags tåregass for bjørn. Vi trengte aldri å bruke den, men jeg syns den var betryggende. Jeg vet at det er litt forskjell på Nordland og Canada altså, men nå fikk jeg sjansen til å briefe litt med at jeg har møtt en bjørn. )

Sist redigert av Minerva : 18-03-09 kl 17:58.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat