Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 00:31   #31
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med julegavene bort?

Må bare ta med en liten historie.

Siste året vi feiret borte var sammen med søsknene til gubben.
Han ene hadde da en dame med barn fra tidligere ekteskap, og hadde den "strålende" tradisjonen at de åpnet gavene lille julaften om hun ikke skulle ha barna, noe hun ikke skulle det året.
Så de kom da og det barnet de hadde sammen fikk minimalt med gaver, kun fra oss som var der. Vi andre derimot hadde jo alle gavene til barna samlet der og det ble alt annet en koslig når gavene ble pakket opp.
Vi skulle jo hjem samme kvelden og hadde minimalt med ønsker om at alle gavene skulle bli pakket helt opp (tatt ut av esker og demontert osv osv osv. For da ville det bli dobelst så mye nedpakking for min del.
Det ble ikke godt mottatt, da sønnen deres selvfølgelig måtte få leke med gavene de andre barna hadde fått siden han fikk så få den kvelden.
Mine unger var heller ikke vidre imponert.
Ikke fordi de måtte låne bort tingene de hadde fått, mest fordi de måtte låne bort ting de knapt nok hadde fått sett på selv først.
De kommer av at jeg har latt mine få være litt egiost med nye leker og at de skal få være den første til å leke med de. Deretter må de dele.