Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-09, 12:40   #70
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja eller nei til ul i uke 12?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

At hjelpen til familier med funksjonshemmede barn må bli bedre må det i alle tilfeller jobbes for. Med tanke på fostervannsprøver så kan jo det i seg selv føre til funksjonshemming i noen få tilfeller selv om fosteret i utgangspunktet er friskt og akkurat det skremmer meg også. For de foreldrene som uttaler at de uansett vil beholde barnet mener jeg at legene må være bedre til å informere om hva en fostervannsprøve evt. vil kunne gi av fordeler med tanke på barnets helse i forhold til den risikoen de velger å ta ved å ta prøven.

Er du sikker på at dette stemmer? Jeg mener, de er risiko forbundet med fostervannsprøve, men er ikke det i hovedsak knyttet til abortrisiko? Er det noen dokumentert sammenheng mellom fostervannsprøver og påførte funksjonshemminger?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat