Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-09, 18:56   #17
Honey
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det ikke typisk?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har hatt besøk av det som antakeligvis er verdens mest veloppdragne, blide og velstelte unge (helt seriøst). Da måtte det jo gå slik at da hun ble hentet av sin like pene og hyggelige mamma slo begge våre seg vrange - minsten hylte fordi han ikke fikk kaste smokker rundt omkring, eldste surmulte fordi besøket hennes ble hentet for tidlig, og begge to hadde syltetøyflekker overalt etter vaffelspising. Etterpå oppdaget jeg at jeg hadde vaffelrøre på både bukse og genser. Crap.

Du kan nok trøste deg med at den mammaen er sånn av og til, hun også. Du ser jo bare overflaten der, og det er nok glosset. Hun tenkte sikkert at "heldigvis er det andre som har det sånn også!"

Jeg ble konfrontert med at jeg alltid hadde det så fint, og Lillebunny ble referert til som den høfligste og mest veloppdragne, vestlige gutten de hadde møtt, og jeg var alltid så fin i tøyet.
Jeg kjente meg overhode ikke igjen i denne skildringen. Mestparten av tiden ser det ikke ut her, Lillebunny er en helt gjennomsnittlig rampegutt på 4 år, og det hender jeg leverer i bhg i pysjen min.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat