Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 13:52   #20
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Campe med toåring?

Vi var på campingtur for noen år siden i Sverige når minstemann var nesten to år, eldstemann var 4. Bestilte hytte sent, og de hadde bare små hytter med kombinert soverom/oppholdsrom, uten do/dusj. Syns det var litt stress å ikke ha eget bad siden minstemann brukte bleie enda, men det gikk greit. Verre var det at han på den tiden hadde for vane å våkne i 5-6 tiden på morgenen, så for å ikke vekke broren, måtte vi voksne bytte på å ta en trilletur med han på campingplassen en time eller to !

På en av mine tidlige trilleturer oppdaget jeg en liten jente som gikk rundt på en lekeplass alene i bare bleie og støvler ! Prøvde å få henne til å vise meg hvor hun bodde, men det visste hun ikke. Kunne jo ikke gå fra henne, så ble sittende der på lekeplassen for å passe på henne. Etter en liten stund kom heldigvis mammaen. Livredd. Hadde ikke merka at jenta hadde våkna og gått ut av teltet. Litt skummelt, ja !

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat