Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-09, 20:56   #1
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

2-årsjubileum = konkurranse!

Jeg må bare få si at det i dag gikk opp for meg at i går var dagen for mitt 2 års jubileum på syfronten!

Det har gått så vanvittig fort, og jeg har sydd ca 500 produkter, alt fra bleieposer, Mei Taier, vognposer, vesker, luer, barneklær og nå voksenklær.

Jeg vil bare anbefale alle som virkelig snuser litt på sylysten, til å trekke frem maskinen og bare prøve seg.
Det er uforsvarlig morsomt og vanedannende.. dyr hobby er det også.. men jammen får man sinnsykt mye glede igjen for det.

Det er utrolig gøy å følge med her på Emms hobbyhjørne, for det er så mange som har begynt å sy, som virkelig finner glede i det og ikke minst som overrasker seg selv med å få til de nydeligste kreasjoner!

Å sy er faktisk det morsomste jeg gjør. Jeg håper virkelig vi blir mange mange flere syersker her på FP!
Kan jeg, kan du! Nemlig.

I anledning mitt stooore ( hihi ) jubileum, så har jeg en konkurranse på gang i bloggen min.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat