Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 11:29   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i Norge

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er overrasket over at så mange svarer ja på dette, selv om jeg regner med at det for de aller fleste dreier seg om "småting" som å ta tak i armen og at det har vært få ganger. Likevel er jeg sjokkert. Er det virkelig så vanskelig å la være å være fysisk hard mot et lite barn? Jeg mener, jeg blir da til vanlig mye mer forbannet på pasienter og arbeidskollegaer enn barnet mitt og det er da ikke noe vanskelig å la være å klabbe til de voksne.

Ja. Min teori er vel at de som har svart, har svart hvor mye de går over sine egne intensjoner og grenser, og at dette gjelder situasjoner ala: Ungen nekter å spise og sitte ved bordet og bare tuller seg, og så blir forelderen irritert og skal løfte ungen opp fra gulvet og sitte barnet bestemt ned på stolen, og så ender de opp med å røske ungen opp, for ungen var lettere og var ikke forberet og slenger litt med hodet og reagerer veldig negativt, og det hele ble mer dramatisk enn de hadde tenkt i utgangspunktet. Jeg tror overskriften er en stor overdramatisering av resultatene i undersøkelsen.
Jeg håper i hvertfall det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat