Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 23:19   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Kan katter bli demente?

Gamlemor blir 13 år i år. Nå i vinter har hun kun villet være inne. Hun er superkosete som alltid og fryktelig barnslig.
Det som har blitt veldig tydelig den siste tiden er at hun virker rett og slett litt surrete. Går rundt og kjefter, løper til badet for å få vann selv om jeg nettopp har vist henne at glasset hennes i dusjen er fullt. (ja, hun har rare vaner) Løper til døra og maser, men vil ikke ut osv.
Hun drikker dessuten ekstremt mye, noe som har fått meg til å tenke på både muligheten for nyreproblember og diabetes.
For to netter siden vekket hun storebror i huset ved å bite han i beinet, sånt er ikke ok ! Hun har også bitt både mamma,meg, minstemor og gubben helt umotivert.
Hun spiser godt, leker og koser ellers helt som før.
Må helt klart få den gamle damen til en veterinærsjekk.