Sv: Negativ erfaring på markedsplassen :(
Opprinnelig lagt inn av glamma, her.
Takk for vennlige ord Ja jeg tar ant. en sjans ved å "annonsere" dette, iom. mange kanskje ikke har fått med seg hva *** skrev om meg.. Men jeg tar heller sjansen på det. Vet ikke hvor hun har skrevet dette men..ifølge den siste kjøperen har hun iallfall rapportert dette på "moddeforum" eller noe i den duren Hun hadde også sagt at jeg bare er ute etter en ting, nemlig å selge.
At noen reagerer litt på dette synes jeg ikke er så rart, for om jeg skal snakke for min egen del, så har jeg ikke sett deg skrive et eneste innlegg om andre ting. Kun på markedsplassen.
Det der med røyk etc. har jeg ikke hørt noe om.
Vi er mange som bruker markedsplassen her flittig, men vi skriver også andre innlegg.
Nå vet ikke jeg intensjonene dine for å være her, og det kan godt hende det er av de grunnene du sier i det første innlegget ditt, men så langt så kan man jo få lov til å lure litt? Og det er overhodet ikke vondt ment at jeg sier det. Dette er slik jeg oppfatter det.
Det er hyggelig med nye medlemmer, så hiv deg uti det og bli kjent med oss du. Det blir du nok ikke på markedsplassen 
Sist redigert av Skilpadda : 29-03-09 kl 18:22.
|