Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 22:14   #32
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

I år har jeg faktisk ingen ønsker.

Årsaken til det er at jeg i høst har vært under utredning for kreft i eggstokkene, og heldigvis viste det seg å være en godartet cyste. Men det tærte på å gå gjennom mr-undersøkelser, vente på blodprøvesvar fra radiumhospitalet og flere legetimer hos gyn.pol. Det var litt over en uke å vente fra jeg fikk beskjed om at dette måtte de sjekke nærmere, til jeg heldigvis fikk en positiv beskjed om at dette sannsynligvis var godartet. (det at de satte igang systemet så raskt skremte meg veldig, da jeg forstod at dette kunne være alvorlig)

Nå er jeg i rekovalens etter operasjonen der cysten ble fjernet. En ganske stor operasjon som heldigvis gikk veldig bra. Jeg er derfor utrolig takknemlig for at at jeg er frisk, og det er julegave nok.

Skjønner deg veldig godt. Måtte også fjerne en cyste i sommer for å sjekke ut at det ikke var kreft. Etter at jeg har hatt brystkreft med spredning så er alt som har med sykehus og sjekking å gjøre et helvete. Jeg måtte også ta celleprøver av livmorhalsen for å utelukke kreft der. Gikk med blødninger i 4 mnd.

Man lærer å verdsette det viktigste som fins, god helse og sine kjære. Leve i nuet og elske livet....

Godt alt gikk bra. Nå kan du slappe av og nyyyte julen

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat