Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-09, 18:06   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Negativ erfaring på markedsplassen :(

Opprinnelig lagt inn av glamma, her.

Skal jeg passe meg for hva jeg sier? Hvorfor? Jeg snakker for megselv og står for det jeg sier. Hva betyr dette med å henvende seg til mod. teamet?? Iom andre da blir informert om det hun tar opp-er det noe alle kan lese??

Nei, det som moderatorene snakker om seg imellom er ikke noe alle kan lese. Og du ble ikke innrapportert av den brukeren du snakker om, og da bør du være litt forsiktig med hvilke ord du bruker - jeg antar det var det Adrienne mente. Slik du formulerte deg, høres det ut som om du beskylder en navngitt bruker for å ha innrapportert deg for å stoppe deg fra å få solgt, og det er ikke tilfelle.