Sv: Hey U
Opprinnelig lagt inn av nolo, her.
Det må være lov til å himle, rolle, rofle og dulte når det er snakk om at folk vil treffes fordi de eier samme type vogn. Jeg himler faktisk over at folk kjenner til mange forskjellige navn på barnevogner, jeg.
Du også?
Neida, folk får himle og disse som de vil, det er skikkelig nerdete å gå på buggistreff, og er man nerd må man tåle å disses. Jeg har buggis selv, men har aldri vært på buggistreff, for jeg kjøpte min dagen etter at vi flyttet til New York, og der driver de ikke med sånt. Eller, alle har Buggis, så det er buggistreff i Central Park hele tiden. Her nede er det bare SUV-treff, så jeg får masse oppmerksomhet pga. vogna. Herlig.
Hadde jeg bodd i Norge hadde jeg gjerne vært med på Buggistreff, for jeg elsker alle sånne sosiale mammagreier. Var på et vogntreff i fjor sommer, og det var ordentlig hyggelig. Forbausende lite vognprat og sjokkerende normale vogneiere.
Hvis Skilpadda antyder at jeg har stor mage fordi jeg bare MÅ få brukt baggen til Buggisen snart, så må hun gjerne antyde det, men jeg tror ikke det er noe sant i det, altså.